+38 (067) 64-66-333
Пусто
Ми працюємо! Відправляємо в міста, де працює Нова Пошта

Доставка та оплата

Доставка товарів із секс-шопу «Амур» здійснюється в непрозорій упаковці! Без зазначення вмісту та без еротичних написів!

Ми здійснюємо доставку такими способами:
1. Нова Пошта
2. УкрПошта
2. Онлайн оплата LiqPay (Приват24, Visa/MasterCard)
3. Передплата на картку Приватбанку (Приват24)
4. При отриманні кур'єру


 1. «Нова Пошта»   Термін доставки: 1-2 дні. При замовленні на суму більше 1200 грн  доставка - БЕЗКОШТОВНА. Ви платите лише комісію за переказ грошей. При замовленні на суму менше 1200 грн. доставка буде від 60 грн. Перелік представництв "Нова Пошта" Замовлення відправляється транспортною службою, в середньому час доставки 1-2 дні. Післяплата - це оплата при отриманні посилки (замовлення). Як тільки посилка прибуде у відділення - вам прийде повідомлення про посилку. Після чого вам з паспортом потрібно прийти на відділення "Нова Пошта", сплатити та забрати посилку. При замовленні обов'язково вказуйте точні особисті дані!



     

      Звертаємо Вашу увагу на той факт, що якщо ви не знайдете можливість забрати посилку поштою протягом  5 днів  з моменту прибуття на відділення, бандероль оговтається назад на адресу продавця і ми зазнаємо збитків. Намагайтеся забрати посилку відразу після отримання повідомлення, оскільки "Нова Пошта" після 5 днів нараховує пеню за зберігання.

2. «Укрпошта» Термін доставки: 3-5 днів. Вартість доставки – від 35 грн.  Замовлення відправляється поштою післяплатою, в середньому час доставки 3-7 днів. Післяплата - це оплата при отриманні посилки (замовлення). Як тільки посилка прийде до вашого поштового відділення - вам прийде повідомлення про посилку. Після чого вам із паспортом потрібно прийти на пошту, сплатити та забрати посилку (замовлення). При замовленні обов'язково вказуйте точні особисті дані!       Звертаємо Вашу увагу на той факт, що якщо Ви не знайдете можливість забрати Вашу посилку поштою протягом 7 днів з моменту прибуття на відділення, бандероль оговтається назад на адресу продавця і ми зазнаємо збитків. Намагайтеся забрати посилку відразу після отримання повідомлення. Варіанти оплати:









     
 
У нашому магазині Ви можете здійснити оплату за вибраний товар такими способами:
1. Сплатити поштою після отримання замовлення (Нова Пошта, УкрПошта).
2. Оплата LiqPay (Приват24, Visa/MasterCard).
Це електронний сервіс, який дозволяє швидко та легко приймати платежі та переказувати гроші через мобільний телефон та інтернет з будь-яких платіжних карток у всьому світі.
Вам достатньо вибрати спосіб оформлення замовлення "Карти VISA/MasterCard", заповнити контактні дані.
Після цього ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів ПриватБанку (LiqPay), де вам необхідно буде ввести дані картки та підтвердити оплату.

3. Зробити переказ на картку ПриватБанку.
Переваги передоплати – економія при надсиланні грошей (від 20грн.)
Подробиці уточнювати у менеджера.
4. Оплата готівкою при отриманні замовлення кур'єру
 Ми завжди відкриті для Ваших пропозицій. У випадку, якщо ви зацікавлені в придбанні будь-якого товару в нашому Інтернет-магазині, але вас не влаштовує жоден із запропонованих варіантів, знайдіть можливість зв'язатися з менеджерами нашого Інтернет-магазину, і цілком можливо, що ми зможемо знайти варіант за допомогою якого Ви зможете стати власником товару, що сподобався Вам.

Обмін-повернення

Весь товар, що пропонується в нашому магазині, пройшов  сертифікацію  для ввезення та продажу на території України. Весь товар абсолютно безпечний, якщо його застосовувати за призначенням, у зазначених дозах та відповідно до інструкції (стосується медпрепаратів).

Ми вдячні вам за вибір нашого магазину та розуміємо, що вибір товару в інтернеті пов'язаний із певними труднощами. Тому ми намагаємося надати вам якомога більше інформації про товар, його зовнішній вигляд та характеристики. Якщо у вас є будь-які додаткові питання про товар, будь ласка, задавайте їх нашим консультантам за телефоном, емейлом або в коментарях до товару  до оформлення замовлення. Будь-який товар, який призначений для контакту з будь-якою частиною тіла або людськими виділеннями, не підлягає повторному продажу. Тому через інтимний характер товарів, які ми продаємо, як тільки ви отримали ваше замовлення, то воно вважається виконаним (незалежно від того, чи ви розкривали упаковку чи ні, це робиться для того, щоб ми могли гарантовано запобігти ненавмисному або навмисному розкриттю та використанню товару. Тільки таким чином ми можемо бути впевнені, що продаємо вам абсолютно новий і ніким не використаний товар і гарантувати його безпеку для вашого здоров'я) і  обміну та поверненню не підлягає .

Всі товари, що включають електронні компоненти, перед відправкою ми перевіряємо на працездатність. У зв'язку з чим герметична упаковка (якщо вона передбачена виробником для даного товару) може бути розкрита.

У разі заводського шлюбу заміна товару здійснюється безкоштовно. У решті випадків товар належної якості  поверненню та обміну не підлягає згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р.

Перелік деяких груп товарів до яких це відноситься:
- корсетні товари;
- натільна та постільна білизна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- пір'яні та пухові вироби;
- Рукавички;
- тканини, тюльові, гардинні та мереживні полотна;
- зубні щітки;
- мундштуки;
- гребінці, гребінці та масажні щітки;
- Товари в аерозольній упаковці;
- парфумерно-косметичні вироби;
- перуки;
- лікарські препарати та засоби;
-  предмети особистої гігієни (саме до цього пункту належать більшість товарів інтимного призначення).

Якщо ви вважаєте, що отриманий вами бракований товар, будь ласка, повідомте нам про це протягом доби з моменту доставки вашого замовлення. Інакше ми зможемо замінити бракований товар. В даному випадку вам необхідно повернути товар у невикористаному вигляді, інакше ми не зможемо зробити заміну.