+38 (067) 64-66-333
Пусто
Ми працюємо! Відправляємо в міста, де працює Нова Пошта

Як оформити замовлення?

Оформити замовлення можна будь-яким зручним для Вас способом:

1. Через наш сайт
2. За допомогою телефону
3. Через чат
4. Замовивши зворотній дзвінок
5. Написати нам на пошту

1. Через наш сайт
Для замовлення через сайт виберіть товар, що Вас цікавить, і натисніть кнопку «Купити». Товар автоматично додасться до кошика. Після цього можна приступити до оформлення замовлення або аналогічним способом додати в кошик нові товари.
Перейдіть до кошика за посиланням "Оформити замовлення"
Далі необхідно додати всі контактні дані, вибрати спосіб доставки та спосіб оплати замовлення, також вказати код на знижку та відправити замовлення на підготовку до відправки за кнопкою "Підтвердити замовлення"

Ваше замовлення оформлене та відправлене в роботу!

Після оформлення замовлення, з вами зв'яжеться наш менеджер для підтвердження даних на замовлення та доставку. 

Спасибі за замовлення!


Якщо ви вже є зареєстрованим користувачем нашого сайту, то авторизуйтесь, будь ласка, під своїм логіном та паролем.

Якщо ви не є зареєстрованим користувачем, то можете пройти реєстрацію на сайті – на думку наших клієнтів, це спрощує процес подальших покупок, оскільки в цьому випадку вам зараховуватиметься кожна покупка, що в результаті перетвориться на накопичувальну знижку :)

Якщо з якихось причин Ви не бажаєте проходити реєстрацію на сайті, то можете оформити замовлення без неї, просто заповнивши кілька обов'язкових полів.

Після завершення оформлення чекайте, будь ласка, від нас дзвінка для підтвердження замовлення та уточнення деталей.

2. За допомогою телефону
Зателефонувавши нам на будь-який із цих номерів телефону:
(МТС) 050-26-93-000
(Life) 063-21-94-000

(KyivStar) 067-64-66-333

3. Через чат
Натиснувши кнопку «Online-допомога» у правому, нижньому кутку сторінки - ви потрапите в чат, де зможете також легко і просто замовити будь-який товар через консультанта в режимі онлайн. Зауважте, що час роботи наших онлайн-консультантів – пн-пт. з 10 до 19. Запит, надісланий вами, буде опрацьовано в обов'язковому порядку, як тільки буде отримано нами.

4. Замовивши зворотний дзвінок
Замовити зворотній дзвінок можна, заповнивши просту форму. Ми зв'яжемося з вами максимально оперативно.

5. Написавши нам на пошту
У листі вкажіть код товару, який знаходиться під назвою, та контактний телефон, щоб змогли зв'язатися з вами для уточнення даних про доставку та оплату. Або повідомите всю інформацію в листі.
Листи надсилати нам на адресу: info @amur.com.ua